Hey ilunachan, I hope this doesn't come off as malicious but can you please explain why you believe doxxing people is okay I believe you said something like it's because they're cute unlike Matsuri who is fat what did you mean today PM today Heard matsuri is a chubby girl bro Also it ain't doxxin sorry So what if she's chubby That doesn't mean she's lesser than the others. Imagine being fat read Bruhhhhhhbhh this nigga  Bruhhhhhhhh this nigga memes
14 16 17 18 20. 21 22 23 24 25 26. 27 28 29 1. LOL laugh out loud 2. OMG Oh my God ILY love you LMAO laughing my a** off TTYN Talk to you never 6. FBO Facebook official TTYS Talk to you soon 8. HMB Hit me back 9. SAW Safe work work. PTFO Passed the f*** out. ASL . AFAIK As far as I know. IMHO In my humble opinion. IRL In real life. ISO In search of. Just Kidding. LBR Later POV Point of view. RBTL Read between the lines. RT Real time. BTW By the way. CTN Can't talk now. CYE Check your email. di Download. ETA Estimated time of arrival. FWIW For what it's worth. FYI For your information. GG Good game. GJ Good job ammorhere common Internet Abbreviations. GL Good luck. Great. GTG Got to go. GMV Got my vote. HTH Hope this helps. OT Off topic. PC Personal computer. pls Please. POS Parent over sho
NEXT